Trimite dispozitivul în service
Reparații rapide la un preț convenabil.
Specialiștii noștrii vă asigură: diagnoză și reparație, instalări software, upgrade-uri hardware, curățare echipamente și consiliere în utilizarea produselor pentru prevenirea defectelor.
Instrucțiuni de livrare
Noi facem ca repararea dispozitivului tău sa fie simpla si avantajoasa.
Transportul se face prin curier, costul de transport este de aprox. 30 RON (tur-retur).
Pentru o testare cât mai amantutita în laboratorul service, tehnicianul trebuie sa aibă acces la interfața de utilizare. Prin urmare, daca este posibil, trebuie dezactivata orice setare de blocare a produsului (cont google, parola sau model de deblocare).
Când primim device-ul tău, identificam problema/problemele și iți comunicam prețul reparației.
Am luat toate măsurile de igiena impusa de aceasta situație: dezinfectarea dispozitivului înainte și după reparație.
Folosirea măștii de protecție și a mănușilor de unica folosința când se efectuează reparația.
Cererea pentru curier se înregistrează numai telefonic după o scurta diagnosticare și o estimare de preț corecta!
Urmați instrucțiunile simple de mai jos :
Ne contactați telefonic la numărul: 0730 816 563 / 0767 701 577 sau pe email: info@technical-it.ro pentru a ne informa cu privire la problemele dispozitivului dvs. și pentru a stabilii condițiile de livrare.
Transportul se face prin curier rapid (Fan Courier), Cererea se face numai telefonic după o scurta diagnosticare.
Completează formularul de mai jos cu:
- Model
- Ce defect prezintă
- Adresa completa de ridicare produs.
Dupa plasarea comenzii de ridicare produs, noi o sa te contactam pentru confirmare și pentru oferta de preț.
Dupa ce curierul ridica produsul și ajunge la noi în service, produsul este dezinfectat și ținut în dispozitiv cu lumina UV pentru dezinfectare.
Dupa ce reparația dispozitivului este finalizata acesta este dezinfectat din nou și introdus într-o punga ZIP sigilata astfel încât sa nu existe contaminări pana când dispozitivul ajunge la dvs.
Va vom contacta pentru a va informa în legătura cu costul reparației dumneavoastră. Dupa aprobare va vom repara dispozitivul și în cele mai multe cazuri îl vom trimite înapoi în aceeasi zi. Reparațiile plăcii de baza, daunele provocate de apa și alte câteva reparații mai complicate pot dura intre una și doua zile.
Plata se efectuează prin curier la returnare (ramburs) în momentul în care primiți dispozitivul înapoi sau prin transfer bancar.
REFUZUL DE REPARATIE – Este in intelegerea Partilor ca în eventualitatea în care, dupa diagnosticare, Clientul nu mai doreste sa repare laptopul în service-ul nostru, sa achite o taxa de renuntare de 150 lei.
Prin completarea acestui formular se considera ca sunteti de acord cu conditiile de service si garantie folosite de CenterIT.